måndag 8 februari 2016

Veckans bokbloggsfråga - vecka 6


Carola på barnboksbloggen har den här veckan en fråga om Alla hjärtans dag, som snart är här. Såhär lyder hennes fråga:

Snart är det alla hjärtans dag. Kommer du att uppmärksamma denna dag på något sätt relaterat till böcker? Kommer du exempelvis att ge bort en bok till någon du håller kär, skriva något särskilt temainlägg på din blogg, fokusera mer än vanligt på böcker som handlar om kärlek och relationer eller något helt annat?

Nja, jag har inte planerat något. Men jag tycker det kan vara rolig med temainlägg och sånt, så jag får se om jag kan hitta på något :) Annars är jag väldigt skeptiskt till sådana här kommersiella jippon. Pressat och påtvingat. Kärleken ska firas varje dag. Men att blogga på i allmänhet är ju gratis och ofta uppskattat, liksom en spontankram!

6 kommentarer:

  1. Spontankram, ja så långt skulle jag nog kunna sträcka mig. Jag blir lite förvånad över att alla verkar tycka lika, jag har alltid trott att jag var ensam om det :)

    SvaraRadera
  2. Håller helt med dig! Exakt så känner jag. :) Högtider är kul då de ger mig chans att göra temainlägg men kärleken borde inte behöva en dag för att firas. Den ska firas ändå! :)

    SvaraRadera