måndag 27 juni 2016

Vad man kan hitta bland sina böcker

Det kan hända ibland att några oväntade upptäckter har kommit över mig när jag bläddrar igenom böckerna i hyllan. Allra senast hittade jag det här söta bokmärket :) Den har två sidor som man sätter runt och så finns det en liten magnet som håller ihop den, praktiskt.
   För ett par veckor sedan hittade jag ett gammalt födelsedagskuvert med några sedlar i, och det är ju aldrig fel...

Har du hittat några gömda skatter i dina hyllor och bland dina böcker? :)

6 kommentarer:

  1. Haha vilka trevliga presenter dina böcker ger dig :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja och nu blir jag fundersam om det kan vara så att jag har fler överraskningar undangömt där ;)

      Radera
  2. Fint bokmärke! Och det är aldrig fel att hitta pengar heller. :) Nice.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Små trevliga överraskningar :)

      Radera