torsdag 25 augusti 2016

Bloggen fyller år!

Hipp hipp hurra!!!

Åh vad det känns roligt! Faktiskt mycket roligare än att fira sin egen födelsedag ;) Tänk att jag startade den här bloggen för ett år sedan, och har hållit igång hela tiden - inte en dag för tidigt!

Det har varit så himla kul och som jag nämnt förut, en helt ny värld har öppnats för mig. Hur i hela friden kunde jag ha missat bokbloggarna!? Jag har lärt mig så mycket och alla är så vänliga och det så mysigt att bara få dela sin kärlek till böcker med andra. Att jag inte vetat om det innan... att det också finns andra som samlar på sig ett helt bibliotek hemma ;)

Tack för ni kikar in här och för att ni är så snälla med kommentarer!

20 kommentarer:

  1. Ja, det var ungefär så jag kände efter jag hade starta min blogg :) Grattis till bloggen! Och dig :)

    SvaraRadera
  2. Grattis. Håller verkligen med dig om att det är hur kul som helst och en helt ny värld som öppnat upp sig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja visst en verklig skatt :)

      Radera
  3. GRATTIS! Klar igenkänning i det du skriver. God fortsättning för ditt fina bokbloggande. :)

    SvaraRadera
  4. Stort grattis!!! Hoppas att det blir många fler år! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det hoppas jag med :)

      Radera
  5. grattis i efterskott! :D Jag känner samma som du. Bokbloggar communityn är en så mysig värld. :) Din blogg är en av mina favoriter :)

    SvaraRadera