onsdag 17 augusti 2016

Harry Potter

Den nya Harry Potter boken har minst sagt blivit omtalad och när jag sett den lite varstans så har jag blivit otroligt sugen på att läsa.

Serien alltså.

För nej, jag har inte läst Harry Potter-böckerna.

Det är nästan pinsamt att erkänna.

Jag har sett alla filmer och har minnen av att jag tillsammans med min plastbror lyssnade väldigt mycket på ljudböckerna (samtidigt som vi byggde med legot, och senare även spelade spelet). Det kan hända att jag gjorde det för mig själv också, men jag minns inte så mycket.

Så nu när jag har en bokblogg och läser massor sker det väl sig inte mer än naturligt att jag också vill läsa självaste Harry Potter? Det skulle kännas väldigt kul och spännande!

Men jag har inte dem i min ägo ännu, men jag ska spana och när jag har dem kommer jag inte kunna vänta länge tills jag börjar med de vises sten... bättre sent än aldrig heter det ju!

Allra helst tror jag att jag vill ha de här utgåvorna i hyllan. Tycker de ser så fina ut. Men jag vet inte om jag vill läsa engelska och det här utseendet finns väl inte på svenska...?
Hmm. Ska fundera och avvakta.

4 kommentarer:

  1. Åh men lite avis att du har det magiska att läsa dem första gången framför dig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid något :) Har blivit riktigt sugen nu!

      Radera
  2. Åh du har mycket härlig läsning framför dig om du ger dig in i Harry Potters värld :)

    SvaraRadera