söndag 25 september 2016

Bokbloggsbrev #2


Kära bokblogg!

Du har fått mig att ta promenader på nytt sätt. Häromdagen packade jag en ryggsäck full med böcker och var borta en hel eftermiddag och strosade omkring i skogarna. Allt för att fota recensionsbilder. Och när jag hukade mig ner på marknivå med kameran riktad mot böckerna hoppades jag innerligt att ingen skulle se mig såhär. Vad skulle jag säga? Jo, eh, jag är bokbloggare...

När jag sedan tagit den sista bilden befann jag mig vid en sjö, och vet du vad jag gjorde då? Jag tog upp en bok och började läsa, såklart! Så där satt jag på en bänk, med hunden i knät och lugnet omkring mig och läste. Det var så mysigt.

Jag får helt enkelt bege mig ut snart igen. Det finns ju alltid nya böcker som jag läst och som jag vill visa dig på finaste sätt. Tur säger jag att jag tänker undvika tegelstenar det här året, så jag hinner stärka min rygg och mina axlar en smula inför dessa promenader.

Varma hälsningar
Fanny

6 kommentarer:

  1. Vad roligt att läsa dina bokbloggsbrev! :)

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga promenader det låter som att du får! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa det var riktigt rofyllt, och så fint väder då också :)

      Radera
  3. Vilket fint brev :) och vilken underbar promenad!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) o ja det var riktigt mysigt :)

      Radera