onsdag 18 januari 2017

Bokbloggsbrev #6


Kära bokblogg!

Först vill jag be om ursäkt för att jag inte klarade av att följa mitt lilla mål om att inte köpa hem fler böcker än vad jag hann läsa. Men uppriktigt sagt är det inget som gör så mycket. Vi gillar ju böcker.

Och som du säkert minns berättade jag också för dig att jag tror att det går bättre nästa år, det vill säga det här året, det var något som jag absolut trodde på. Det som jag däremot inte tänkte på då, när jag nämnde det, var att jag det här året har sänkt mitt mål för antal läsande böcker. Det i sig betyder att gränsen sjunker ännu mer med det här målet att få det jämt. Det blev med andra ord lite andra förutsättningar.

Jag nämner det bara så att du vet, att det kanske kan bli en utmaning ändå. Det beror ju på. Men nog ska jag försöka. Jag ville bara nämna det för dig så du vet att jag faktiskt har det i åtanke. 

Varma hälsningar
Fanny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar