måndag 23 januari 2017

Månadens hyllvärmare för januari

Jag glömde nästan att jag har en återkommande utmaning för mig själv, att jag varje månad väljer en bok att läsa i hyllan som fått stå och vänta alltför länge.

Först råkade jag välja en bok som visade sig vara nr 2 i en serie, så den får jag vänta (ännu längre) med tills jag hittat nr 1. Typiskt.

Då får det bli en annan helt enkelt, en bok som jag redan läst en del på i helgen. I kroppen min av Kristian Gidlund. Sorgligt och hemskt värre...

2 kommentarer:

  1. Denna har jag varit sugen på så länge, men har bara del två hemma. Så vid nästa bokinköp så ska jag köpa hem I kroppen min. Har hört så mycket bra om dessa böcker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade också fått hem del 2 förut, men så hittade jag denna. Vet inte vad som kommer i andra delen. Men den första var bra, allt som hör till de här historien är så starkt..

      Radera