fredag 17 februari 2017

Helgens läsning

Hej på er! Hur har ni det? Jag har knappt läst någonting alls den senaste veckan, så nu har jag lovat mig själv att släppa allt och bara hänga i böckerna värld den här helgen. Jag är dessutom själv hemma så det blir som en egen liten läs-a-lot, så skönt! Men det får väl bli någon paus med hundpromenader för att lufta mig lite, synd bara att det fina vädret försvann :) Här nedan är en liten bokhög:


Larma, släcka, rädda i Rosengädda av Emma Hamberg
Columbuskoden av Mike Evans
Ondskans schaman av Michelle Paver
Torsdagarna i parken av Hilary Boyd
Röta av Siri Pettersen

Inte för att jag tror att jag kommer läsa alla nu i helgen, men det är dessa böcker som jag har vid sängen och jag kommer förmodligen beta av dem under den närmsta tiden. Dessutom har jag nyligen fått recensionsexemplar, Europatrilogin av Jakob Sverker, som jag också är nyfiken att börja på.

2 kommentarer:

  1. Emma Hambergs böcker jag jag länge velat läsa:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De två jag läst av henne har jag tyckt varit väldigt härliga och mysiga, och lite småroliga. Känner att jag vill ha lite feelgood nu :)

      Radera