onsdag 22 februari 2017

Månadens hyllvärmare för februari

Den bok som får bli månadens hyllvärmare den här månaden får helt enkelt bli den som jag håller på att läsa just nu, nämligen del två i serien om Rosengädda av Emma Hamberg.

Jag fick just den boken när jag fyllde år för två år sedan men eftersom jag först fick leta efter del ett och innan den blev läst tog det sin tid. Och ytterligare tid innan den här boken som det var tänkt att jag skulle läsa fick bli läst. Men nu så :) Eftersom jag kommit en bit in i den kan jag säga att det var ett bra val! Och sen lär det inte ta lika lång tid innan den sista delen blir läst, för den ser så vårig ut (den heter ju Vårjakt i Rosengädda) att jag bara måste läsa den när det faktiskt är vår ute. Det blir toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar