torsdag 2 mars 2017

Läsplanering för mars

Nu tänkte jag prova att stapla en bokhög som jag tänker att jag vill läsa under en månad framöver, hoppas den håller och att den blir bra!

Det är visst många serier, alla förutom en. Kanske inte så ultimat för de flesta som kikar in här men så får det bli. Serier tar ju typ aldrig slut känns det som, det fylls bara på :)


Systrar i jeans (#3) av Ann Brashares
The Wilderness av Samantha Harvey
Heidenstams misstag (#2) av Jakob Sverker
Äventyrliga hjärtan (#3) av Jakob Sverker
Guds barmhärtighet (#1) av Kerstin Ekman
Röta av (#2) Siri Pettersen
Mammutjägarna (#3) av Jean M. Auel

Till en massa läsning behövs också bokmärken, något som Joelinda på Boktanken återigen har gjort och som jag fick hem, är så glad för dessa :) Tycker dom är jättesöta!


4 kommentarer:

  1. Håller med om att serier aldrig tar slut utan fylls bara på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är svårt att prioritera bland dem alla :)

      Radera
  2. Åh, Röta... jag som inte har läst den första än, men jag har hört så mycket om dem att det känns som att jag redan har läst dem :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe ja så kan det vara :) Jag tyckte ju lite sisådär om den men den var så pass intressant ändå att jag gärna läser vidare.

      Radera