söndag 5 mars 2017

Lite småpyssel i bloggen

Nu har jag gjort en liten förändring i bloggen. Först märker ni nog att typsnittet är annorlunda. Jag känner mig helt enkelt mer rund som person, inte på det sättet dock hehe, utan mer personlighetsmässigt och då kände jag att ett mjukare typsnitt är mer passande för mig. Men det är bara en liten detalj.

Det som jag framförallt har ändrat är själva recensionerna. Vilket ni inte kan se just idag, men i morgon kommer det upp en recension och då kommer ni kunna se hur jag har designat om dem. Det kanske kommer vara lite ovant men jag tror det blir bra. Det är kul med något nytt.

Helst skulle jag vilja göra något snyggt med typ photoshop men det har jag inte så jag har det väldigt grundligt. Jag har gjort dem lite enklare och justerat lite med det som jag tycker känns viktigt (mer tankar och mindre siffror). Svårt att förklara, ni får helt enkelt se i morgon och framöver hur det blev. Jag ville bara förvarnade er redan nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar