onsdag 15 mars 2017

Nytt i hyllan: Mars

Här är böckerna som fylldes på i hyllan under de dagar som varit mars månad. Sen efter det här blir det så som jag meddelade igår, inga fler sådana här inlägg fram till sommaren.


En fransk curry av Richard C. Morais
Sista brevet från din älskade av Jojo Moyes
Skymningens barfotabarn av Anna Jansson
Dans på glödande kol av Anna Jansson

En fråga, tror ni att det går bra att läsa de två understa böckerna fast de är väldigt många nummer in i en serie? Klart det kommer att vara lite skillnad vid privatlivet om jag läser en annan bok som är tidigare sen, men annars, är det ok?


Häxans trädgård av Hella Natborst-Böös

Sedan var det bara en bok som jag köpte på bokrean via Adlibris, mest för att jag hade en rabattkod så denna nya bok blev som ett loppispris. Ser fram emot att läsa den :)

4 kommentarer:

  1. Precis som du skrev om Anna Janssons böcker, privatlivet för Maria Wern och hennes familj ändrar sig, men om du känner att du klarar av det, så tror jag nog att du kan läsa dem innan tidigare böcker. Men jag ska säga att det är mycket som har hänt i hennes liv och det brukar vara lite tillbaka kommentarer så jag skulle nog rekommendera att läsa från början.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, tack för hjälpen! Jag får se hur jag gör :) Tycker de är väldigt snygga.

      Radera
  2. Häxans trädgård verkar intressant!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli spännande att läsa den! :)

      Radera