söndag 28 maj 2017

Bokbloggsjerka 26-29 maj

Annika vill att vi avslutar följande mening: Om jag kunde bjuda mina favoritkaraktärer på middag…

Jag har funderat men ännu inte kommit på något speciellt svar... Jag kan liksom inte komma på några specifika favoritkaraktärer och än mindre en måltid eller något annat runtomkring just nu (speciellt inte efter att nyligen landat efter allt kör kring min mammas 50 års kalas hehe).

Men de som jag kom att tänka på var Nell och Eva i boken In i skogen av Jean Hegland. En ofta nämnd bok här på bloggen så ni kan nog inte undgå att jag gillar den. Men de om några behöver ett ordentligt mål mat! Så jag skulle i så fall köra ut ett ordentligt lass från det som blev över här till dem, självklart, dom stackarna!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag gillade att hänga med dem, eller hejja på dem kanske det ska vara :)

      Radera
  2. Inte lärt känna, men boken är jag nyfiken på, upp med den på minneslistan! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ja! Den är super, älskar den :)

      Radera