onsdag 12 juli 2017

Förlåt Maj! (Läser just nu)

Jag började läsa Sörja för de sina av Kristina Sandberg, del 2 i berättelsen om Maj, och tyckte att den var väldigt bra. Stormtrivdes av att få återse Maj. Men stackars fröken, hon försvann under en sommarfilt och så började jag på En hemlig plats av Tana French, för att från ena sekunden till den andra påminnas i ett enda slag. Maj! Förlåt att jag glömde bort dig...


Det är inte så konstig att jag kommer av mig lite och glömmer någon, här är fler böcker som jag börjat på/lånat hem från bibblan (det finns väl ett par andra fackböcker som jag betar av men de räknas inte).



Två reservationer har jag också gjort, den ena kan jag redan hämta (vart jag nu ska klämma in den läsningen). Dessa får jag dock läsa utomhus under bar och solig himmel.


Jag vill bara läsa ut allihopa så att jag kan återgå till mer stabil läsning... :)

6 kommentarer:

  1. Jamen alla dessa böcker som en vill läsa och sticker emellan med ;) serien om Maj har jag tredje boken kvar att läsa, kände att jag behövde vila från Maj och det blev längre än jag tänkt ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur hur ska det sluta... ;) jaså, men då kanske det är dags nudå :) än känner jag mig inte så less på henne :)

      Radera
  2. Jag har bara tagit mig igenom första boken om Maj, fick lyssna på den för läsa den fungerade faktiskt inte för mig. Jag ser dig och Hemmet är ju superbra båda två :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu vid andra boken kom jag rätt in i det påengång :)
      Jag gick faktiskt och hämtade den ena idag på bibblan. Men jag råkade plocka på mig fel först haha, tur att jag gick och kontrollerade i disken.. det var visst någon annan innan på den jag tog. Det fylls ju bara på med läsning här :P

      Radera
  3. Ser också fram emot att läsa Hemmet!

    SvaraRadera