fredag 28 juli 2017

Här ska springas... eller först läsas


Hade jag kunnat så hade jag slängt mig över den här boken nu genast. Men det får vänta tills efter helgen. Det är Naturkraft av Miranda Kvist som lockar.

Antingen är inget i livet magi, eller så är allt det. Jag är helt klart inne på det sistanämda.

Jag läste Mirandas blogg för flera år sedan och hon var en av mina stora inspirationer på löpfronten. Jag var till och med och lyssnade på henne när hon hade en föreläsning på ett café. På den tiden sprang jag väldigt mycket också. Till och med Göteborgsvarvet en gång, vilket var så himla roligt. Men sedan har jag kommit av mig. Framförallt inte fortsatt efter det. Jag som trodde att det bara var början. För jag vill springa långt! Men i berg också. Så min skånetid var inte så rolig... än mindre vad gäller springandet. Men nu när jag har flyttat tillbaka, till berg och skog, så ser jag den här boken. Det gjorde mig så glad och eftersom jag blivit bokbloggare under tiden så frågade efter ett exemplar. Och får hem den så fint signerad. Blir man lycklig eller? :) Hur allt kan bli!! Ser så mycket fram emot läsningen!

5 kommentarer:

  1. man orkar läsa mer efter spring :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. (tio GöteborgsVarv har jag sprungit)

      Radera
    2. Visst är det så, det är en skön känsla :)
      Imponerande! Jag har lite att ta igen ;)

      Radera
  2. Jag kanske inte sträcker mig så långt som att säga att allt är magi, men väldigt mycket :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir i vilket fall så himla mycket roligare allting då :)

      Radera