lördag 21 oktober 2017

Fall into fantasy - readathon - TBR


Nu blev det här inlägget en dag senare än tänkt, för den läs-a-lot:en som jag nu är med i började igår, den 20:e, och fortsätter fram till och med hela nästa fredag, den 27:e (det var en bok som mot slutet spurtade i väntelistan på bibblan och den ville jag ha med). Det är iregnet som anordnar ett avslappnat läsmaraton och det här är böckerna som jag har med mig under veckan för att fly verkligheten lite.


Spilld mjölk av Malin Sundin och en anonym bonde
Kraften av Siri Pettersen
Fången från Skottland av Diana Gabaldon
Pensionatet vid världens ände av Camilla Davidsson
Doftande trädgårdar för de blinda av Janet Frame
ibland mår jag inte så bra av Therése Lindgren

Det kommer nog inte läsas slut på några böcker här, toppen, och jag har nog lite olika alternativ att välja mellan. Här ska läsas!

6 kommentarer:

  1. Kraften har jag med på min lista med! Fast började inte på den så frågan är om jag ens kommer komma dit ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe vissa böcker tycks vilja dra ut på det så länge som de bara kan ;)

      Radera
  2. Hoppas du kommer tycka om Gabaldons och Davidssons! De två har jag läst och tycker mycket om :) Pettersens serie borde jag verkligen fortsätta med snart, har bara läst första.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh ja hoppas hoppas! :)
      Jo, ser fram emot nu att få ett avslut, kan knapp föreställa mig vad som ska ske, spännande :)

      Radera
  3. Vad kul! Hoppas du hinner läsa mycket nu då :)

    SvaraRadera